Κορυφαίες πωλήσεις

3 case studies που μια παγωτομηχανή PROTELEX αύξησε τα κέρδη ενός χώρου εστίασης!

3 case studies που μια παγωτομηχανή PROTELEX αύξησε τα κέρδη ενός χώρου εστίασης!

3 case studies που μια παγωτομηχανή PROTELEX αύξησε τα κέρδη ενός χώρου εστίασης!

Για πάνω από 10 χρόνια έχουμε μελετήσει πως μια παγωτομηχανή soft ice αυξάνει θεαματικά τον τζίρο μιας επιχείρησης, ειδικά αν βρίσκεται κοντά σε σημεία ενδιαφέροντος όπως μια πλατεία, ένα πάρκο, έναν δρόμο με «περατζάδα», κ.α.

Όμως ποια είναι αυτή η αύξηση τζίρου που μπορεί να αναμένει μια επιχείρηση; Είναι μια επαγγελματική παγωτομηχανή ιδανική επένδυση για κάθε χώρο εστίασης ή πρέπει να επιλεχθεί προσεκτικά ο χώρος;

Σε αυτό το άρθρο θα αναλύσουμε τα περιθώρια κέρδους μιας παγωτομηχανής καθώς και 3 ειδικές περιπτώσεις χώρων εστίασης που αύξησαν δραματικά τα κέρδη τους, με τις επαγγελματικές παγωτομηχανές.

 

Κόστος παγωτομηχανής και περιθώρια κέρδους

Μια επαγγελματική παγωτομηχανή κοστίζει από περίπου 3.150€ . Κατηγοριοποιείται δηλαδή στις μικρές επενδύσεις για ένα κατάστημα εστίασης.

Το κόστος της παγωτομηχανής εξαρτάται από το μοντέλο που θα επιλεγεί και διαφέρει ως προς τις ωριαίες παραγωγές – οι πιο ακριβές παγωτομηχανές παράγουν δηλαδή περισσότερα παγωτά ανά ώρα.

Όλες οι παγωτομηχανές PROTELEX έχουν τα ίδια Premium χαρακτηριστικά ανεξαιρέτου τιμής όπως νυχτερινή λειτουργία, αντλία διόγκωσης, μετρητή παγωτών, κ.α.

Μια παγωτομηχανή θα αποσβέσει άμεσα το κόστος της επένδυσής της και θα επιστρέψει στο κατάστημα πολλαπλάσια κέρδη, σχεδόν άμεσα μετά την αγορά της.

Πάμε να μελετήσουμε όμως 3 περιπτώσεις που μια παγωτομηχανή άλλαξε άρδην το τζίρο του καταστήματος!

 

Case Study #1 – Παγωτομηχανή σε μικρή επαρχιακή πόλη, σε μανάβικο

αυξηση κερδων με τις παγωτομηχανες

Στην συγκεκριμένη μελέτη περίπτωσης, ο καταστηματάρχης κατείχε το μεγαλύτερο μανάβικο, σε μια πολύ μικρή επαρχιακή πόλη με μόλις 2.000 κατοίκους.

Μόλις την πρώτη χρονιά ο επαγγελματίας έκανε απόσβεση του κόστους της μηχανής ενώ έβγαλε και κέρδος, σε μόλις 5,5 μήνες χρήσης!

Αποτέλεσμα αυτού του τρομερού αποτελέσματος, ήταν την επόμενη χρονιά να οργανωθεί ακόμα περισσότερο και να εξοπλίσει το κατάστημα με μηχανήματα Roll Ice καθώς και να μπει πιο δυνατά στο χώρο του παγωτού, αφού πλέον συμμετέχει και σε εκδηλώσεις, βαπτίσεις, κ.ο.κ. με ειδικό αυτοκινούμενο όχημα!

Η κίνηση να αποκτήσει την πρώτη του παγωτομηχανή, τον οδήγησε σε νέα – επιτυχημένα- μονοπάτια και σε σημαντικότατη αύξηση του τζίρου του.

 

Case Study #2 – Παγωτομηχανή σε μπουγατσερί

Το 2016 η εταιρεία μας τοποθέτησε μια από τις εκατοντάδες παγωτομηχανές εκείνης της χρονιάς, σε μια μπουγατσερί – αναψυκτήριο.

Το κατάστημα λειτουργεί όλο το χρόνο και βρίσκεται σε μεγάλη πόλη, όχι όμως σε τόσο κεντρικό σημείο.

Ο καταστηματάρχης λειτουργούσε το κατάστημα από το πρωί έως το μεσημέρι και μετά το έκλεινε, καθώς δεν είχε προϊόντα να πουλήσει (η μπουγάτσα και οι σφολιάτες καταναλώνονται ως επί το πλείστων τις πρωινές ώρες)

Όταν μας πλησίασε και μας έκανε γνωστή την πρόθεσή του να αυξήσει το ωράριο λειτουργίας του καταστήματος με αντίστοιχη αύξηση της προϊοντικής του γκάμας, τον ενημερώσαμε να προσθέσει άμεσα μια παγωτομηχανή soft ice και σε δεύτερο χρόνο Wafflakia, Bubble Waffle και pancakes.

Όντως, άμεσα ο επιχειρηματίας τοποθέτησε την παγωτομηχανή softiceπου προοριζόταν περισσότερο για απογευματινή χρήση.

Το αποτέλεσμα; Από τις πρώτες μέρες χρήσης η παγωτομηχανή δούλευε στα «κόκκινα»!

Αρκετοί θαμώνες, μετά την κατανάλωση της καθημερινής μπουγάτσας έπαιρναν και ένα παγωτό χωνάκι για το δρόμο!

Το κατάστημα πραγματοποίησε θεαματική αύξηση του τζίρου 17,5% μόνο από το παγωτό softiceκαι μόνο κατά τις πρωινές ώρες!

Ο επιχειρηματίας που μας εμπιστεύτηκε και είδε χαρούμενος τα χρήματα από την επένδυσή του να πιάνουν τόπο και να αποσβένονται, προχώρησε άμεσα στο δεύτερο στάδιο όπου πρόσθεσε Bubble Waffle, βαφλάκια καθώς και πλατό για Pancakes.

Το κόστος επένδυσης εδώ ήταν πολύ μικρό καθώς όλα τα μηχανήματα μαζί δε ξεπέρασαν τα 600€.

Όμως άλλαξε άρδην το ωράριο λειτουργίας καθώς πλέον το κατάστημα μένει ανοιχτό έως τις 23:00 το βράδυ ενώ τα Παρασκευοσαββατοκύριακα διανυκτερεύει, για να υποδεχτεί τους ξενύχτηδες για την πρωινή μπουγάτσα.

Προσθέτοντας τις βάφλες (σε βαφλάκια και Bubble Waffle) καθώς και τα Pancakes και εκμεταλλευόμενος το καθιστικό που ήδη είχε, το κατάστημα πρόσθεσε ένα σημαντικό ποσό στον τζίρου του και είδε την καθαρή κερδοφορία να αυξάνεται κατακόρυφα!

 

Case Study #3 – Μίνι Μάρκετ σε συνοικία της Αθήνας

κερδη με επαγγελματικη παγωτομηχανη

Εδώ ο καταστηματάρχης στην αρχή ήταν αρκετά σκεπτικός με την αγορά μιας παγωτομηχανής. Μας ρωτούσε αν νοικιάζουμε ή αν κάνουμε χρησιδάνειο, για να δοκιμάσει στην αρχή αν θα πιάσει το προϊόν.

Τον ενημερώσαμε ότι η εταιρεία μας δεν ενοικιάζει και δεν χρησιδανείζει καθώς και ότι φυσικά κάτι τέτοιο δεν τον συμφέρει σε καμία περίπτωση.

Το κατάστημα πουλούσε περί τα 65-80 συσκευασμένα παγωτά κάθε ημέρα από αυτά που φέρνουν οι εταιρείες παγωτού.

Το κέρδος από αυτά τα παγωτά βέβαια είναι πολύ μικρό καθώς αναγκαστικά πουλάς στάνταρ τιμή και φυσικά αγοράζεις ακριβά.

Ο επιχειρηματίας τελικά προσθέτει την παγωτομηχανή στο κατάστημά του ενώ ταυτόχρονα έχει και τα συσκευασμένα παγωτά. Πέρα από τη βανίλια και σοκολάτα που έχει η μηχανή παγωτού, εμπλουτίζει το κατάστημα με εξτρά σιρόπια για να φτιάχνει ό,τι γεύση θέλουν τα πιτσιρίκια και όχι μόνο.

Το αποτέλεσμα; Θεαματικό!

Μέσα σε 2 μήνες χρήσης (Ιούνιος – Αύγουστος) μέχρι να κλείσει για τις καλοκαιρινές διακοπές, το κατάστημα είχε πουλήσει παραπάνω από 5.500 παγωτά, δημιουργώντας έναν τζίρο περίπου 8.200€ (με μ.ο. πώλησης το 1,5€).

Αν αφαιρέσουμε το  ΦΠΑ πωλήσεων και το κόστος απόκτησης στα 3.790€ (παγωτομηχανή Summer), μένει ένα ποσό περίπου 3.466€.

Το κόστος πωληθέντων για τα 5.500 παγωτά είναι περίπου 1.100€ ενώ το ρεύμα για 2 μήνες σίγουρα δεν ξεπέρασε τα 120€.

Αφαιρώντας λοιπόν κι αυτά τα έξοδα, μας μένει ένα καθαρό ποσό 2.246€.

Έχει γίνει δηλαδή απόσβεση στο 60% περίπου του κόστους της παγωτομηχανής, μέσα σε 2 μόλις μήνες!

Πραγματικά απίστευτο!

Με την επιστροφή από τις καλοκαιρινές διακοπές καθώς και την πώληση παγωτού έως τέλος Οκτωβρίου το λιγότερο, ο καταστηματάρχης θα αποσβέσει πλήρως την παγωτομηχανή και θα βγάλει και κέρδος!

Ενώ, από την επόμενη σεζόν θα έχει σίγουρο και 100% κέρδος καθώς θα είναι πλήρως αποσβεσμένη η μηχανή παγωτού.

 

Σύνοψη

Τα παραπάνω case studies αφορούν περιπτώσεις που πραγματικά έχουν κάνει εντύπωση ακόμα και σε εμάς καθώς διαπιστώνουμε ότι στα περισσότερα καταστήματα εστίασης μια μηχανή παγωτού θα αυξήσει δραματικά το τζίρο και τα περιθώρια κέρδους του καταστηματάρχη.

Επικοινωνήστε μαζί μας στο 2310.444211 (Β.Ελλάδα) και 210.2851710(Ν.Ελλάδα) για περισσότερες πληροφορίες γύρω από τις μηχανές παγωτού και πως μπορούν να βοηθήσουν την επιχείρησή σας!

Leave a Reply

* Name:
* E-mail: (Not Published)
   Website: (Site url withhttp://)
* Comment:
Type Code

Follow us on Facebook