Κορυφαίες πωλήσεις

Η επόμενη ημέρα για τα καταστήματα εστίασης – Πως θα περιορίσετε τη μείωση του τζίρου

Η επόμενη ημέρα για τα καταστήματα εστίασης – Πως θα περιορίσετε τη μείωση του τζίρου

Αγαπητοί συνεργάτες,

Οι πρωτόγνωρες καταστάσεις με την πανδημία του Covid-19, έχουν θέσει εν αμφιβόλω το μέλλον των επιχειρήσεων στο σύνολό της χώρας. Εδώ θα εστιάσουμε τις επιπτώσεις στο χώρο της εστίασης και τι μπορούν να κάνουν οι καταστηματάρχες ώστε από τη μια να περιορίσουν την επικείμενη μείωση τζίρου και από την άλλη να αυξήσουν σημαντικά το brand τους στην αγορά εξασφαλίζοντας μια μελλοντική εξαργύρωση, όταν τα πράγματα θα έχουν επανέλθει σε μια – όσο το δυνατόν – κανονικότητα.

 

Πως θα επηρεαστεί ο χώρος της εστίασης από το Covid-19

Οι χώροι εστίασης ήταν οι πρώτοι που έκλεισαν με κρατική εντολή για να αποφευχθούν οι συνωστισμοί ενώ συνέχισαν να λειτουργούν επιχειρήσεις take away delivery. Κάποιες ημέρες αργότερα όμως, είδαμε ακόμα κι αυτές οι επιχειρήσεις να κατεβάζουν ρολά καθώς η κίνηση ήταν έως και 95% μειωμένη. 

Η μείωση του τζίρου είναι αναπόφευκτη καθώς τα καταστήματα είτε θα λειτουργούν με μειωμένους χώρους (λιγότερα τραπεζοκαθίσματα) είτε και ο κόσμος δε θα νιώθει πολύ άνετα και ασφαλείς να τρώει έξω. 

Υπάρχουν όμως τρόποι να περιοριστεί η μείωση και να εκμεταλλευτείτε την κρίση της πανδημίας για να αυξήσετε το brand awareness και να διεισδύσετε στον καταναλωτή!

Πλέον, με το πρώτο κύμα να έχει περάσει, οι επιχειρήσεις ετοιμάζονται να επανέλθουν σε λειτουργία. Τα καταστήματα εστίασης θα «απελευθερωθούν» γύρω στον Ιούνιο με μερική χρήση τραπεζοκαθισμάτων καθώς και αυστηρά μέτρα ασφάλειας.

Μέχρι τότε όμως, μπορούν να λειτουργούν καταστήματα που προσφέρουν τα προϊόντα τους με delivery καθώς ακόμα και take away.

Με την άρση της απαγόρευσης κυκλοφορίας στις 4 Μαΐου (καταργείται το sms και η βεβαίωση μετακίνησης) αναμένουμε μια ραγδαία αύξηση του κόσμου στους δρόμους και στα σημαντικά σημεία βόλτας (παραλία Γλυφάδας, Αλίμου, Θεσσαλονίκης, πλατεία Ν.Σμύρνης, κ.ο.κ.) όπου ο κόσμος πλέον θα κινείται άνετα χωρίς το φόβο να «φάει» το πρόστιμο αλλά με όλα τα κατάλληλα και απαραίτητα μέτρα φύλαξης σε συνδυασμό με τον καλοκαιρινό καιρό. 

Λόγω της παραπάνω αυξημένης κίνησης, τα καταστήματα που προσφέρουν  take away προϊόντα θα δουν μια σημαντική αύξηση του τζίρου τους και θα είναι στο χέρι τους να την κρατήσουν για μεγάλο χρονικό διάστημα.

 

Ενέργειες που πρέπει να κάνουν τα καταστήματα για να συγκρατήσουν τη μείωση του τζίρου

 

Έμφαση στα take away προϊόντα

Λόγω της μείωσης της χωρητικότητας σε τραπεζοκαθίσματα καθώς και του φόβου των πελατών να κάθονται δίπλα-δίπλα με άγνωστες παρέες, θα υπάρχει μια μείωση των ατόμων που κάθονται στο κατάστημα (dine in) ενώ αντίστοιχα θα υπάρχει τεράστια αύξηση στα take away προϊόντα.

Αυτό θα συμβεί καθώς ο κόσμος θα προτιμήσει να αγοράσει τα αγαπημένα του προϊόντα και να κάνει τη βόλτα του στην παραλία, στην πλατεία, κ.ο.κ. 

Τα καταστήματα εστίασης θα πρέπει να προσαρμοστούν και να έχουν μια μεγάλη γκάμα από προϊόντα που μπορούν να σερβιριστούν take away και είναι ειδικά σχεδιασμένα γι’αυτό το σκοπό.

 

Πάμε να τα δούμε όμως αναλυτικά:

 

Wafflakia αντί για βάφλα

βαφλακια

Η στρόγγυλη βάφλα ήταν ανέκαθεν ένα από τα πιο περιζήτητα προϊόντα. Όμως προϋποθέτει την ύπαρξη τραπεζοκαθισμάτων για να κάτσει ο πελάτης και να την ευχαριστηθεί.

Πλέον, στη θέση της βάφλας μπορούμε να έχουμε τα Βαφλάκια όπου προσφέρουν μια λύση 2 σε 1. Το προϊόν είναι ιδανικό για take away λύση καθώς τα βαφλάκια βγαίνουν ως μπουκίτσες, τοποθετούνται στο ειδικό κουτί τους και ο πελάτης μπορεί πολύ εύκολα να τα γευτεί στο χέρι, κάνοντας τη βόλτα του!

Επιπλέον, μπορείτε να σερβίρετε τα βαφλάκια είτε ως μια ενιαία βάφλα είτε ως μπουκίτσες και στο πιάτο για dine in!

Τα βαφλάκια στο χέρι είναι μια εξαιρετική επιλογή για take away. Με πολύ μικρό κόστος αγοράς που απαιτεί η ειδική βαφλιέρα καθώς και χαμηλό food cost, μπορείτε να αναπληρώσετε άμεσα το χαμένο τζίρο της βάφλας που σερβίρατε στο πιάτο ή να τον αυξήσετε, αν δεν είχατε καθόλου το προϊόν στον κατάλογό σας.

Τα βαφλάκια συνδυάζονται με τις πραλίνες μας καθώς και με ειδικά toppings όπως τρούφα, μπισκότα, κ.ο.κ. Τέλος, μέσα στο κουτί τους μπορείτε να τοποθετήσετε και σκληρό παγωτό ή παγωτό soft ice!

 

Ομελέτα σε ξυλάκι

ομελετα σε ξυλακι

Το μοναδικό brunch on the go προϊόν! Η καινοτόμα ομελέτα σε ξυλάκι μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε σημαντικά το τζίρο σας και να αναπληρώσετε ένα μεγάλο κομμάτι του.

Ένα καταπληκτικό προϊόν που προτείνετε για take away λύσεις και αποτελεί την πρώτη λύση για ομελέτα στο χέρι, παγκοσμίως. 

Το μηχάνημα είναι πολύ εύκολο στη χρήση του καθώς σπάτε 2 αυγά απευθείας μέσα στο μηχάνημα, δίχως να τα χτυπήσετε. Αν θέλει ο πελάτης, μπορείτε να προσθέσετε και ψιλοκομμένα υλικά όπως πιπεριές, μανιτάρια, κασέρι, κ.ο.κ.

Η ομελέτα σερβίρεται στο ξυλάκι ενώ σας προτείνουμε να δίνετε και στον πελάτη ένα προστατευτικό κουτάκι (κουτί τύπου hot dog) ώστε να μη λερώνεται. 

Η ομέλετα σε ξυλάκι αποτελεί το ιδανικό προϊόν take away που μπορεί να καλύψει όλες τις ώρες – από ένα υγιεινό πρωινό μέχρι ένα βραδινό snack!

 

Δείτε βίντεο παρουσίασης για την ομελέτα σε ξυλάκι

 

Bubble Tea

Το Bubble Tea ήρθε στη χώρα μας το 2013 από την EASYHORECA και από τότε έχει μια τεράστια ανοδική πορεία και έχει διεισδύσει σε εκατοντάδες καταστήματα εστίασης.

Πρόκειται για ένα ρόφημα με βάση το τσάι, που συμπληρώνεται από σιρόπια φρούτων που δίνουν τη γεύση στο ρόφημα καθώς και τις φρουτένιες πέρλες που περνάνε μέσα από το ειδικό καλαμάκι και σπάνε στο στόμα του καταναλωτή.

Πρόκειται για μια καταπληκτική λύση take away ροφήματος ειδικά για ηλικίες 14-30.

Το Bubble Tea ΔΕΝ χρειάζεται εξειδικευμένο εξοπλισμό και μπορείτε να το σερβίρετε σε έως και 16 διαφορετικές γεύσεις ενώ οι πελάτες σας μπορούν να κάνουν άπειρους συνδυασμούς μεταξύ διαφορετικής γεύσης σιροπιού και διαφορετικές πέρλες!

Το πολύ χαμηλό food cost(περίπου 0.31€ / ποτήρι 330cc) σας προσφέρει τεράστια περιθώρια κέρδους καθώς η τιμή πώλησης ξεκινάει σε επαρχιακά μέρη από 2.30€ και φτάνει ακόμα και τα 3.50€ για τα κεντρικά σημεία πώλησης.

 

Δείτε το αρχικό πακέτο BubbleTea όπου περιλαμβάνει τα πάντα για να το ξεκινήσετε στο κατάστημά σας

 

 

 

Παγωτό Soft Ice

Το παγωτό Soft ice θα έχει εκρηκτική άνοδο φέτος λόγω των καταστάσεων. Οι καταναλωτές για λόγους υγιεινής ΔΕΝ θα προτιμήσουν το σκληρό παγωτό βιτρίνας καθώς αυτό είναι εκτεθειμένο στους υπαλλήλους και σε όλη την ατμόσφαιρα γενικότερα.

Αντίθετα, το παγωτό μηχανής μένει αποθηκευμένο στους κλειστούς κάδους όπου έχουμε πρόσβαση μόνο κατά τη διάρκεια προσθήκης μείγματος ενώ το έτοιμο παγωτό που βρίσκεται στους κυλίνδρους, δεν έρχεται σε επαφή με κανένα άτομο καθώς πρόκειται για τελείως κλειστό κύκλωμα!

Αυτό προσφέρει μια σιγουριά στους πελάτες σε αντίθεση με το σκληρό παγωτό που δίνει την αίσθηση πως μπορεί να έχει εκτεθεί σε μικρόβια και ιούς από το συνεχόμενο άνοιγμα της βιτρίνας.

Με τις τιμές στις παγωτομηχανές να ξεκινούν από πολύ χαμηλά για μια αξιόπιστη Γερμανική μηχανή PROTELEX, ίσως τώρα είναι η ευκαιρία να προσθέσετε το soft ice στο κατάστημά σας.

Η απόσβεση μιας μηχανής παγωτού μπορεί να γίνει άμεσα σε 1,5 – 2 μήνες, με την πώληση μόλις 75 παγωτών / ημέρα! 

Μέσα στο πρώτο ενιάμηνο μπορούμε να έχουμε καθαρό κέρδος άνω των 9.000€ (έχουμε αφαιρέσει κόστος μηχανής, ρεύματος, α’ ύλης)!

 

 Όπως καταλαβαίνουμε, η επένδυση σε μια παγωτομηχανή softiceθα μας επιστρέψει άμεσα πολλαπλάσια κέρδος, ειδικά στις διαφορετικές καταστάσεις που βιώνουμε πλέον λόγω του Covid-19.

 

Μεγάλη προσοχή στους κανόνες υγιεινής

Τα καταστήματα εστίασης ανέκαθεν έπρεπε να δίνουν ιδιαίτερο βάρος στους κανόνες υγιεινής. Πλέον, αυτή η προσοχή θα πρέπει να αυξηθεί.

Θα πρέπει να τηρείτε όλους τους κανόνες που ορίζονται από το κράτος και τους αρμόδιους φορείς όπως χρήση μάσκας από όλο το προσωπικό καθώς και χρήση γαντιών.

Επίσης, θα πρέπει να τηρείτε τις αποστάσεις ασφαλείας τόσο μεταξύ των υπαλλήλων όσο και στα τραπεζοκαθίσματα μεταξύ των πελατών.

Σκεφθείτε πως σε καμία περίπτωση δε θέλετε να έχετε κάποιο κρούσμα του ιού στο κατάστημά σας. Τόσο για λόγους υγείας και τους πιθανούς κινδύνους όσο και για τη φήμη της επιχείρησής σας.

Γι’ αυτό το λόγο συνιστούμε να προσέχετε ιδιαίτερα και να δίνετε καθημερινές συμβουλές στους υπαλλήλους σας, να τηρούν κάθε ώρα και στιγμή τους κανόνες υγιεινής.

 

Αύξηση του brand awareness και διείσδυση του delivery σε όλα τα πιθανά κανάλια διανομής

Οι κρίσεις δημιουργούν ευκαιρίες κι έτσι και εσείς, θα πρέπει να εκμεταλλευτείτε τη συγκυρία και να αυξήσετε το brand awareness σας στην τοπική αγορά.

 

Πως μπορεί να συμβεί αυτό;

 - Με τήρηση όλων των κανόνων υγιεινής και προβολή αυτών στα κατάλληλα μέσα

- Με διεύρυνση της προϊόντικής γκάμας και ιδιαίτερη έμφαση στα καινοτόμα take away και ασφαλή προϊόντα (παγωτό soft ice αντί για παγωτό βιτρίνας, βαφλάκια στο χέρι αντί για βάφλα στο τραπέζι, κ.ο.κ.)

- Με εβδομαδιαίες απολυμάνσεις σε όλους τους χώρους του καταστήματος καθώς και στα τραπεζοκαθίσματα μετά από κάθε αλλαγή πελάτη

- Με παροχή αντισηπτικού στους πελάτες στους κοινούς εξωτερικούς χώρους 

- Με τήρηση των αποστάσεων ασφαλείας μεταξύ των τραπεζιών

Οι πελάτες θα εκτιμήσουν σίγουρα την υπεύθυνη στάση σας απέναντι στον σοβαρό, αόρατο και επικίνδυνο εχθρό. 

 

Delivery μέσα από πολλαπλά κανάλια διανομής

delivery

Το Delivery πλέον στην εποχή μας έχει γίνει ψηφιακό. Η παραδοσιακή μέθοδος των παραγγελιών μέσω τηλεφωνήματος έχει πέσει κάτω του 50% ενώ πλέον το μεγαλύτερο κομμάτι γίνετε ψηφιακά μέσω των διαθέσιμων εφαρμογών. 

Σας προτείνουμε να μπείτε σε όλες τις delivery εφαρμογές όπως EfoodBox,WoltSkroutzFood, κ.ο.κ. Στα περισσότερα κανάλια διανομής δεν υπάρχει κόστος εγκατάστασης παρά μόνο κόστος χρήσης που υπολογίζεται ποσοστιαία με βάση τις μηνιαίες παραγγελίες που έφερε η εκάστοτε πλατφόρμα στο κατάστημά σας. 

Με τον «πόλεμο» του online φαγητού να έχει ανάψει για τα καλά (μέχρι πριν λίγο καιρό τη μερίδα του λέοντος είχε αποκλειστικά το Efood) οι καταναλωτές πλέον καταμερίζονται σε όλες τις διαθέσιμες εφαρμογές. 

Προσθέστε το κατάστημά σας στις εφαρμογές online delivery και θα δείτε μια σημαντική αύξηση του τζίρου σας από τη διανομή φαγητού.

Ελπίζουμε αυτές οι καταστάσεις να τερματιστούν όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και να επανέλθουμε στην κανονικότητά μας το συντομότερο. 

Το σημαντικότερο αυτή τη στιγμή είναι να είμαστε όλοι υγιείς και να προσέχουμε όλους τους κανόνες ασφαλείας στις επιχειρήσεις μας.

Μπορεί η μείωση τζίρου στα καταστήματα εστίασης να είναι αναπόφευκτη, όμως με σωστές και έξυπνες κινήσεις, μπορούμε να κρατήσουμε αυτή τη μείωση σε μονοψήφια ποσοστά και να βγείτε όσο το δυνατόν πιο αλώβητοι από αυτήν τη δύσκολη κατάσταση.

10 Comments

Leave a Reply

* Name:
* E-mail: (Not Published)
   Website: (Site url withhttp://)
* Comment:
Type Code

Follow us on Facebook